Literatura

Spotkanie autorskie z Jolantą Marią Kaletą – Kowary

W październiku oraz listopadzie nadarzy się wiele okazji aby osobiście poznać Jolantę Marię Kaletę.

 

Pisarka z przyjemnością opowie o swej najnowszej książce „Testament Templariusza”.

Wrocławska pisarka- Jolanta Maria Kaleta odkrywa przed czytelnikami tajemnice Dolnego Śląska. Autorka pisała o bursztynowej komnacie, przypomniała okoliczności zrabowania Portretu Młodzieńca, przewidziała, że odnajdzie się Wrocławska Madonna, odnalazła „Złoto Wrocławia”, a w najnowszej książce „Testament Templariusza” zabiera czytelników do starego opactwa cystersów w Henrykowie na Dolnym Śląsku.

Planowane spotkania autorskie staną się okazją aby osobiście poznać autorkę, zdobyć cenny autograf i zapytać o wszelkie szczegóły dotyczące powstawania książek.


Kalendarium spotkań z autorką jest następujący:

• 16.X. Kowary, Dom Kultury (godz. 17:00
Miejski Ośrodek Kultury w Kowarach

Szkolna 2, 58-530 Kowary)

 

• 23-25.X. Targi książki w Krakowie

• 6.XI. Ziębickie Centrum Kultury

• 19.XI. Empik Renoma Wrocław,

• 20.XI. Ząbkowice - jeszcze nie mam bliższych danych.

• 26.XI. Empik Poznań.

• 4-6.XII. Targi książki Wrocław

 

od: 16 pazdziernika 2015, 17:00
do: 16 pazdziernika 2015, 19:00 Miejski Ośrodek Kultury w Kowarach ul. Szkolna 2, 58-530 Kowary

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 2 pazdziernika 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca