Literatura

Literatura na widelcu w czasie festiwalu Conrada w Krakowie

W ramach 7. edycji Festiwalu Conrada odbędą się dwa spotkania z cyklu „Literatura na widelcu”. Pierwsze z nich będzie miało miejsce we wtorek 20 października w restauracji Pod Nosem, gdzie o słynnych daniach znanych z literatury opowie Bogusław Deptuła  - historyk sztuki, krytyk kulinarny, autor książki „Literatura od kuchni”.

 

Gospodarzem drugiego spotkania będzie Marek Kondrat, znakomity aktor, gawędziarz i znawca win, który wraz z Michałem Pawłem Markowskim, autorem książki „Dzień na ziemi”, w której podróże po świecie prowadzą nieodmiennie do lokalnych kuchni, zaprasza na rozmowę i degustację najlepszych win we czwartek 22 października w BARaWINO.

 

Oba spotkania przeznaczone są dla czytelników głodnych nowych wrażeń literackich i spragnionych zabawnych anegdot, ale wizyta w restauracji i barze zobowiązuje. Literatura literaturą, ale, jak mawiał literacki klasyk, dobrze napić się i zjeść nigdy nie zawadzi.

 

Uwaga, liczba miejsc ograniczona! Aby otrzymać kartę wstępu na spotkanie należy wziąć udział w specjalnym konkursie, który pojawi się na Facebooku Festiwalu Conrada w ten weekend.

 

Strona FB:  https://www.facebook.com/ConradFestival?fref=ts

Pełen program Festiwalu można znaleźć tutaj.

 


przysłano: 9 pazdziernika 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca