Literatura

Nowa postać w świecie Kubusia Puchatka!

Każdy z nas z pewnością zna historię o Kubusiu Puchatku. Zwierzęta ze Stumilowego lasu cieszą dzieci już od przeszło 90 lat. W tym roku mija pełna rocznica od pierwszego wydania bajki „Kubuś Puchatek” autorstwa A.A. Milne opowiadającej o Krzysiu i jego przyjaciołach. Z tej okazji dołączy do nich całkiem nowa postać…

 

Z okazji 90. rocznicy powstania Kubusia Puchatka zostanie wydana nowa edycja książek o małym niedźwiadku. Do tej pory wśród przyjaciół Krzysia mogliśmy śledzić przygody m.in. Puchatka, Prosiaczka, Kłapouchego czy Tygryska. W nowej edycji bajki pojawi się całkiem nowa postać - pewnego Pingwina.

 

Brian Sibley do wprowadzenia nowej postaci został zainspirowany zdjęciem, na którym Christopher – syn autora, razem z ojcem bawi się misiem – pierwowzorem Kubusia Puchatka. Wśród zabawek na zdjęciu znajduje się także pingwin. Nowa postać pojawi się m.in. w opowiadaniu „In Which Penguin Arrives in the Forest”. Premiera nowej edycji bajki zapowiedziana jest na październik.

 

Źródło: independent 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 20 września 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca