Literatura

28 kwietnia we Wrocławiu odbędzie się maraton czytelniczy dla młodzieży

 

Organizatorzy zapraszają uczestników w wieku 14-17 lat. Liczba miejsc jest ograniczona, więc warto jak najszybciej je zarezerwować.

Niecodzienne spotkanie organizuje filia nr 29 Miejskiej Biblioteki Publicznej (ul. M. Reja 1). To nie pierwsza tego typu impreza. Gospodarze zapewniają idealne warunki do czytania – będą wygodne miejsca, dobre oświetlenie, zimne i gorące napoje oraz jedyny w swoim rodzaju klimat, który potrafią w pełni docenić tylko prawdziwe mole książkowe.

Można przynieść swoje ulubione lektury, ale na miejscu będzie też można wypożyczyć tytuły oferowane przez organizatora. Mile widziane są własne koce, poduchy i inne ukochane rekwizyty, a także coś do przegryzienia, by burczenie w brzuchu nie przeszkadzało w delektowaniu się czytaniem.

Spotkanie ma na celu integrację młodych ludzi, którzy kochają książki, lubią o nich rozmawiać, dzielić się wrażeniami i poznawać poglądy rówieśników na temat literatury.

Zainteresowani mogą kontaktować się z pracownikami biblioteki telefonicznie: 71 326 60 63 lub mailowo:  mbp29@biblioteka.wroc.pl.

BEATA IGIELSKA

 

od: 28 kwietnia 2018, 15:00
do: 28 kwietnia 2018, 19:00 Filia nr 29 MBP, ul. Mikołaja Reja 1
Wrocław

Zdjęcia



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 24 kwietnia 2018 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca