Literatura

Już w ten weekend Noc Opowiadań Iberyjskich

Już w ten weekend Noc Opowiadań Iberyjskich

wydarzenie towarzyszące 14. Międzynarodowemu Festiwalowi OPOWIADANIA

 

ELITE Księgarnia Hiszpańska

ul. Szajnochy 5, Wrocław

 

7–8 września 2018 (piątek i sobota), godz. 18.00–22.00

 

Już w ten weekend dwa wieczory, podczas których posłuchamy współczesnych iberyjskich opowiadań.

 

Jako zapowiedź 14. Międzynarodowego Festiwalu Opowiadania zapraszamy na NOI, czyli Noc Opowiadań Iberyjskich. Podczas dwóch dni posłuchamy wybranych przez Marcina Kurka utworów hiszpańskich i portugalskich autorów, m.in. Pabla Garcíi Casado, Patricii Esteban Erlés, Rosy Montero, Adolfa Garcíi Ortegi oraz Any Maríi Shua. Posłuchamy ich w oryginale wraz z przygotowanymi specjalnie na tę okazję polskimi tłumaczeniami. W ramach NOI odbędą się także dwa spotkania: w piątek z Jesúsem Garcíą-Nieto Moreno, konsulem honorowym Hiszpanii we Wrocławiu, zaś w sobotę z Ewą Malec, właścicielką księgarni.

 

Noc Opowiadań Iberyjskich uzupełnią dwa koncerty. Podczas piątkowego wieczoru zagrają Piotr Łyszkiewicz (saksofon) i Bogusław Zięba (akordeon), którzy przygotują repertuar złożony z utworów Astora Piazzolli, Richarda Galliano oraz kompozycie własnych inspirowanych tango nuevo, new musette oraz muzyką Tomasza Stańko. Następnego dnia wystąpi Damian Kowaliński - pierwszy polski gitarzysta flamenco, który uczył się u mistrzów w cenionej na całym świecie szkole Fundación de Arte Flamenco Cristina Heeren w Sewilli.

 

NOI odbędzie się 7 i 8 września, w oba wieczory start o godz. 18.00. Wstęp wolny.

Zdjęcia



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 3 września 2018 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca