Literatura

Agnieszka Chylińska z książką „Zezia, miłość i bunt na statku” w salonie Empik Plac Wolności

Przebojowa Zezia powraca. Jak każda nastolatka będzie musiała się zmierzyć z problemami dorastania. „Zezia, miłość i bunt na statku” (Wydawnictwo Pascal) to już czwarta książka ze stworzonej przez znakomitą wokalistkę serii, opowiadającej o przygodach tytułowej rezolutnej dziewczynki. 1 lipca w salonie Empik Plac Wolności Agnieszka Chylińska zdradzi zebranym kulisy powstawania najnowszej odsłony cyklu.

 

Agnieszka Chylińska oddaje do rąk wiernych młodych czytelników długo wyczekiwany, kolejny tom przygód Zezi i jej przyjaciół. Tytułowa bohaterka ma już 14 lat i jak każda nastolatka spędza dni w szkole oraz spotyka się z gromadą znajomych. Jednak tym razem dziewczynka stawi czoła zupełnie nowym wyzwaniom – będzie musiała zmierzyć się nie tylko z trudami dorastania, pierwszej miłości czy wymaganiami nauczyciela od matematyki, lecz także z rozstaniem rodziców. „Zezia, miłość i bunt na statku” to już piąty tytuł w literackim dorobku znanej wokalistki. Przy lekturze nie zabraknie wzruszeń zarówno dla nastoletnich, jak i tych nieco starszych fanów twórczości artystki.

 

Agnieszka Chylińska – piosenkarka i autorka tekstów, była wokalistka zespołu O.N.A. Od ponad dekady prowadzi solową działalność i przez ten czas nagrała trzy autorskie albumy. Jest jurorką w telewizyjnych konkursach talentów „Mam Talent!” i „Mali giganci”. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV. 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 25 czerwca 2019 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca