Literatura

Książki - polecane kryminały

Kryminały cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Na rynku wiele jest elektryzujących pozycji, które sprawdzą się, nie tylko w wakacje.

Coben i ekranizacje

Polecane książki kryminalne, które przeniesiono potem na mały ekran to powieści lubianego w Polsce Harlana Cobena. W kategorii "kryminał psychologiczny", książka " W głębi lasu" to jedna z ciekawszych pozycji ostatnich lat. Para zakochanych nastolatków w przypadkowy sposób staje się świadkami brutalnego morderstwa - ofiary to czworo nastolatków, jednak odnalezione zostały tylko dwa ciała. Po dwóch dekadach od tragedii, jej okoliczności nadal pozostają niewyjaśnione, a wątpliwości odnośnie tego czy dwie nieodnalezione osoby tak naprawdę żyją - rosną. Prokurator Paul Copeland dwadzieścia lat temu był "w głębi lasu" - dziś wciąż poszukuje jednej z ofiar, której los jest nieznany - swojej siostry Camille. Powieść trzyma w napięciu, podobnie jak również przeniesiony na serialowy plan "Nieznajomy". Tytułowa postać pojawia się znikąd. Szepcze swojej ofierze do ucha kilka słów, aby wywrócić jej życie do góry nogami - tym razem na celownik obiera Adama Price'a. Nieznajomy zna bowiem sekret jego żony Corinne. Jako czytelnicy stajemy się świadkami psychologicznej gry. Od pierwszej strony obstawiać możemy możliwe zakończenia, a potem porównać książkę z jej filmowym odpowiednikiem.

 

Morderstwa Camilli Lackberg

Kiedy wyszukujemy pozycji z kategorii "kryminały, książki bestsellery" na pewno natkniemy się na powieści Camilli Lackberg. Godna uwagi jest książka "Morderstwa i woń migdałów" - to dobra pozycja zarówno dla wiernych fanów autorki jak i dla osób, które nie wiedzą od czego zacząć przygodę z jej powieściami. W zbiorku znajdziemy minipowieść "Zamieć śnieżna i woń migdałów" oraz niepublikowane dotąd nowele: "Kawiarnia wdów", "Sen o Elisabeth" i "Elegancka śmierć". Książka to także autobiografia, dzięki której poznamy historię kariery pisarki i krótki kurs pisania autorki. Dzięki niemu sami możemy zacząć przygodę z powieściami kryminalnymi i ubrać w słowa pomysłu, które od dawna chodzą nam po głowie.

Jeśli interesują nas ciekawe książki, kryminały, warto wejść na stronę https://skupszop.pl/ksiazki/kryminal-sensacja-thriller-145918. Znajdziemy tam interesujące pozycje, które fantastycznie będą się czytać nie tylko w czasie wakacyjnych wyjazdów.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 1 września 2020 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca