Literatura

Roman Bromboszcz SAMPLOWANIE WIRUSA z udzialem Marcina Czerwińskiego

 

Samplowanie wirusa to wydarzenie z pogranicza literatury, muzyki elektronicznej i mody. Tytułowy wirus to ostatnia z wydanych przez Romana Bromboszcza książek pod tytułem [to]. Za sprawą intermedialnych połączeń przechodzi ona w grę planszową i modowe akcesoria. Nośnikiem są tutaj memy, które autor określa mianem aforyzmów nawiązując do filozoficznej tradycji od Heraklita, poprzez Fryderyka Nietschego, aż po Jacquesa Derridę. Na wydarzenie składać się będą sonifikowany pokaz biżuterii utworzonej z tekstów, rozmowa z artystą prowadzona przez Marcina Czerwińskiego oraz prezentacja wybranych utworów wraz z towarzyszeniem pętli dźwiękowych.
_________________
Roman Bromboszcz – pisarz, artysta, kompozytor zainteresowany stykiem między techniką i kulturą, a wartościami, doświadczeniami i emocjami. Wśród napisanych przez niego książek znajduje się między innymi Hz (2011) pomyślana w duchu komplementarnych liberatury i cyberpoezji. Wystawiał swoje prace na wielu wystawach, w tym, w Niemczech, na Słowacji i we Francji. Wśród jego albumów znajduje się The Ruins of Azkaban (2020) utrzymany w atmosferze fantastyki naukowej i horroru.
_________________
www.entropia.art.pl 

 

od: 6 pazdziernika 2022, 18:00
do: 6 pazdziernika 2022, 20:00 Galeria Entropia
Wrocław
Redakcja

Redakcja

26 z Internetu
7896 artykułów 1719 tekstów 70 komentarzy
Wywrota.pl to interdyscyplinarny serwis społecznościowy zajmujący się kulturą. Jest jednym z pierwszych portali kulturalnych w polskim Internecie – działa od 1998 roku. W tym czasie otrzymał wiele prestiżowych nagród, m.in.: Papierowy Ekran…


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 28 września 2022 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca