Literatura

Jaka książka na prezent na mikołajki dla chłopaka? 6 wyjątkowych tytułów na 6 grudnia

6 grudnia obchodzimy mikołajki i zwykle z tej okazji robimy sobie prezenty w gronie najbliższych. Jeśli zastanawiasz się jaki prezent na mikołajki dla chłopaka wybrać, książka może być świetną niespodzianką — to bardzo uniwersalny podarunek dla każdego.

Książka może okazać się doskonałym prezentem nawet dla kogoś, kto na co dzień nie jest molem książkowym. Wystarczy wybrać tytuł, który dopasowuje się do zainteresowań bliskiej osoby lub zapewni jej przyjemną rozrywkę. Która książka okaże się najlepsza dla Twojego chłopaka? Jeśli nie masz pewności, zerknij na małą ściągę poniżej — zebraliśmy tam kilka tytułów, które są obecnie na topie.

Jaka książka na prezent na mikołajki dla chłopaka?

 

Propozycji nie brakuje! W księgarniach internetowych znajdziesz tysiące tytułów — także takie, które wciągną każdego. Od trzymających w napięciu thrillerów, przez poradniki, aż po inspirujące historie wielkich ludzi i marek. Jeśli szukasz książki na prezent, przyjrzyj się tym tytułom — być może któryś z nich jest właśnie tym, czego potrzebujesz.

Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy Nike, Phil Knight

 

Od chłopaka, który nie miał pomysłu na siebie po twórcę marki rozpoznawalnej na całym świecie — jak wyglądała droga mężczyzny, który założył firmę Nike? Jego wspomnienia pokazują, że sukces może odnieść każdy — i że można uzyskać niesamowite efekty, nawet jeśli zaczynamy od zera. Phil Knight opisuje, jak rozpoczynał działalność dzięki garści dolarów pożyczonych od ojca. Dziś jego firma przynosi 30 miliardów dolarów zysków rocznie. To historia dla miłośników sportu, mody i każdego, kto lubi inspirujące historie motywujące do działania.

Dom stu szeptów, Graham Masterton

 

Jeśli Twój chłopak lubi historie z dreszczykiem, chętnie ogląda lub czyta thrillery i horrory, Dom stu szeptów z pewnością przypadnie mu do gustu. To historia o naczelniku więzienia, który jest jedyną osobą na tyle odważną, by kupić nawiedzony dom. Po jego śmierci dom dziedziczą dzieci, z którymi był skłócony. Kiedy postanawiają wprowadzić się do posiadłości, odkrywają, że dom bardzo pilnie strzeże swoich sekretów — a ma ich całkiem sporo. Masterson jest pisarzem niezwykle cenionym za klimat, który tworzy w swoich opowieściach. Jego książki poleca nawet Stephen King!

Zazdrość, Jo Nesbo

 

Zbiór opowiadań norweskiego mistrza kryminału, w którym głównym motywem jest tytułowa zazdrość. Jo Nesbo jest znany czytelnikom na całym świecie jako doskonały obserwator i autor trzymających w napięciu historii. W zbiorze Zazdrość możemy poznać opowieść o śledczym, który próbuje rozwiązać sprawę zaginionego turysty, historię taksówkarza, który w aucie swojego szefa znajduje kolczyk identyczny z tym, który podarował żonie, a także opowieść o pasażerce samolotu, która dowiaduje się o zdradzie i zamierza popełnić samobójstwo. Trzy różne historie i zupełnie różni bohaterowie — jak wiele ich różni i jak wiele doświadczeń zbliża ich do siebie? Zbiór opowiadań to dobry wybór dla osób, które lubią treściwe historie i nudzą się długimi powieściami.

Zjedz tę żabę!, Brian Tracy

 

Brian Tracy jest znanym autorem, który pisze o wydajności i organizacji czasu. Jego książka Zjedz tę żabę! jest dedykowana osobom, które chcą zmienić coś w swoim życiu — przestać marnować czas, pracować bardziej efektywnie i osiągnąć sukces. Poradnik jest napisany prostym językiem, a treści są poparte przykładami. Brian Tracy zawarł w niej aż 20 sposobów osiągania sukcesu, które pomogą zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Być może ta książka stanie się motorem napędowym, który zainspiruje do zmian?

Nie ma tego Złego, Marcin Mortka

 

Humorystyczna, lekka powieść fantasy wciąga od pierwszych stron. To zabawa konwencją i lekka lektura na wieczór. Kociołek, były żołnierz, wraz ze swoją drużyną — elfem socjopatą, goblinem zwiadowcą, rycerzem, guślarzem i krasnoludem — rusza stawić czoło Złu. A w międzyczasie dobrze się bawić. Książka i jej następna część (Głodna puszcza) zostały bardzo ciepło przyjęte przez miłośników fantastyki w Polsce, dlatego jeśli Twój chłopak lubi ten gatunek — z pewnością niespodzianka będzie udana.

Wyspa Sachalin, Eduard Wierkin

 

Ten tytuł spodoba się miłośnikom klimatów postapo. Koniec świata oznacza brutalną rzeczywistość i codzienną walkę o przetrwanie. Ludzkość jest wyniszczona wojnami i wewnętrznymi konfliktami. Ci, którzy przeżyli, gromadzą się w Japonii. Promieniowanie i zaraza uniemożliwiają normalne funkcjonowanie. Główna bohaterka, Lilak, postanawia wyruszyć na tytułową wyspę Sachalin, na którą są zsyłani przestępcy i inne jednostki wykluczone ze społeczeństwa. Choć ryzykuje życiem, wie, że na wyspie może dowiedzieć się, czy ludzkość ma szansę przetrwać.

 

Zebraliśmy tu sześć zupełnie różnych tytułów. Być może któryś z nich już wpadł Ci w oko i myślisz, że to będzie idealny prezent na mikołajki dla chłopaka (sprawdź w księgarni TaniaKsiazka.pl)? A może chcesz poszukać innej książki na własną rękę? Więcej ciekawych tytułów znajdziesz w Taniej Książce — z wygodną dostawą do domu.

 

Redakcja

Redakcja

26 z Internetu
7896 artykułów 1719 tekstów 70 komentarzy
Wywrota.pl to interdyscyplinarny serwis społecznościowy zajmujący się kulturą. Jest jednym z pierwszych portali kulturalnych w polskim Internecie – działa od 1998 roku. W tym czasie otrzymał wiele prestiżowych nagród, m.in.: Papierowy Ekran…


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 28 września 2022 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca