Literatura

Mały Festiwal Slamu i Poezji już dziś - zapraszamy na imprezę!

Fundacja Kultury Akademickiej zaprasza na Mały Festiwal Slamu i Poezji - dwudniową imprezę poświęconą słowu pisanemu i mówionemu. 

 

Przez dwie doby celebrować będziemy sztukę performerów, porozmawiamy o ich rzemiośle, przedstawimy najlepszych twórców i, przede wszystkim, przeprowadzimy kolejną bitwę w od roku goszczącym liryczne potyczki Klubie Dragon. W ramach festiwalu będziemy również kontynuować nasz cykl spotkań literackich "LiteruFKA". Tym razem naszym gościem będzie poeta Marcin Zegadło. Tradycyjnie, będziemy rozmawiać o poezji bez wykładów i wymądrzania się. Posłuchamy z nogą na nogę, po turecku, a może i na leżąco. Będziemy literaturę smakować, krytykować i drzeć. Jeśli będzie trzeba, wejdziemy na ostatnie piętro i wyrzucimy ją przez okno. Dołączcie do naszego małego święta!

 

Szczegóły pod adresem: http://fundacja-fka.pl/1499-2/

Facebook: https://www.facebook.com/events/1107759032590317/

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 25 lutego 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca