Literatura

​ Charlotte Link gościem Międzynarodowego Festiwalu Kryminału

Charlotte Link to jedna z najpopularniejszych współczesnych niemieckich pisarek, autorka powieści obyczajowych oraz thrillerów psychologicznych. Jest Niemką, ale akcja wielu jej książek toczy się w Wielkiej Brytanii.

 

Charlotte Link urodziła się w 1963 roku we Frankfurcie nad Menem, jest córką znanej niemieckiej pisarki i dziennikarki Almuth Link. Pierwszą książkę napisała w wieku lat szesnastu, opublikowała jako dziewiętnastolatka. Jest autorką książek dla młodzieży, powieści obyczajowych oraz thrillerów psychologicznych. Kilka z nich stało się podstawą seriali telewizyjnych produkowanych przez telewizję ZDF. Powieści pisarki zostały przetłumaczone na kilkanaście języków i w samych Niemczech sprzedały się w ponad 20 milionach egzemplarzy.

 

Charlotte Link mieszka z rodziną w Wiesbaden i aktywnie angażuje się w działania na rzecz ochrony praw zwierząt. Działa w organizacji PETA, szczególnie mocno poświęca się akcjom ratowania i poprawy losu bezdomnych psów w Hiszpanii i w Turcji.

 

Charlotte Link będzie gościem Międzynarodowego Festiwalu Kryminału Wrocław 2016.

Pisarka spotka się z czytelnikami 2 czerwca (czwartek) o godz. 20.30.

 

 

Międzynarodowy Festiwal Kryminału odbędzie się w dniach 30 maja – 5 czerwca 2016 i jest częścią literackiego programu Europejskiej Stolicy Kultury i Światowej Stolicy Książki UNESCO Wrocław 2016. Więcej informacji na festiwalowej stronie oraz na FB: facebook.com/FestiwalKryminalu. Dołącz do wydarzenia: http://bit.ly/mfk2016


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 12 maja 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca