Muzyka

Katy Perry w nowej kampanii Coca-Coli

Katy Perry połączyła siły z hiszpańską gwiazdą pop o pseudonimie Aitana oraz DJ-em Tiësto. Efektem tego spotkania jest piosenka "Resilient", która zabrzmi w nowej kampanii Coca-Coli, organizowanej pod hasłem "Open To Better".
Katy Perry w sierpniu 2020 wydała album "Smile" - kolekcję piosenek przepełnionych siłą oraz wdzięcznością, które narodziły się z osobistej podróży gwiazdy przez mroczne czasy. Od czasu debiutu Katy Perry w barwach Capitol Records z "One of the Boys" (2008), artystka zgromadziła ponad 45 miliardów streamów i sprzedała 45 mln egzemplarzy albumów. Jej kolejne albumy - "Teenage Dream", "PRISM", "Witness" - przyniosły mnóstwo światowych hitów.

Wyświetlenia klipu "Roar" z 2013 przekroczyły 3 miliardy - Perry jest pierwszą wokalistką solową, której udała się ta sztuka. Katy była też pierwszą artystką, której cztery klipy przekroczyły pojedynczo miliard wyświetleń. "Firework" i "Last Friday Night" przekroczyły miliard, a "Dark Horse" ma ponad 2,7 miliardów. Występ Katy Perry z przerwy finału Super Bowl w 2015 jest najpopularniejszym w historii wydarzenia. Artystka należy do elitarnego klubu RIAA 100 Million Certified Songs.

Katy Perry to nie tylko gwiazda muzyki, ale też aktywistka. Współpracuje m.in. z UNICEFem, działa na rzecz osób żyjących z HIV/AIDS, wspiera także akcje na rzecz zdrowia, edukacji i równości. W 2016 roku otrzymała Audrey Hepburn Humanitarian Award.

Aitana to 21-letnia gwiazda pop z Hiszpanii. Na koncie ma nominacje do Latin Grammy za Najlepszy popowy album wokalny, MTV Europe Music Awards w kategorii Najlepszy artysta z Hiszpanii oraz cztery do nagród LOS40 Music Awards 2020 (Najlepszy artysta, 2x Najlepsza piosenka, Najlepszy teledysk).
Z trzema singlami na szczycie list przebojów, albumem numer jeden oraz niemal 2 miliardami streamów, Aitana jest na topie gwiazd w Hiszpanii. Współpracowała m.in. z Sebastianem Yatrą, Danną Paolą, Moratem i Lele Pons. Na koniec 2020 Aitana szykuje premierę nowego albumu.

Tiësto to laureat Grammy i ikona muzyki na całym świecie. DJ i producent jest jedynym artystą, który zdobył tytuły Najlepszego DJ-a wszech czasów magazynu "Mixmag", #1 DJ "Rolling Stone" i Ojca chrzestnego EDM według "Billboard". Tiësto ma ponad 36 mln sprzedanych egzemplarzy albumów, 8 miliardów streamów oraz 30 mln obserwujących w mediach społecznościowych.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
źródło: megafon.pl
przysłano: 13 listopada 2020 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca