Self storage - praktyczne i wygodne przechowywanie wyposażenia domu w czasie remontu

Remont domu zwykle stanowi mniejszą lub większą rewolucję. Domownicy są jednocześnie podekscytowani i zestresowani, a ogrom pracy może niekiedy przytłaczać. Dodatkowo pojawiają się obawy o domowe sprzęty, meble oraz przedmioty codziennego użytku. Jak wiadomo remont wiąże się z niemałym zamieszaniem, przy którym wyposażenie naszego lokum może ulec zanieczyszczeniu, a niekiedy nawet zniszczeniu.

Jak można zabezpieczyć wyposażenie domu w czasie remontu?

W przypadku, kiedy pragniemy odświeżyć kilka pomieszczeń w domu pierwsze, co przychodzi na myśl, to konieczność przenoszenia przedmiotów oraz przesuwanie mebli do innych pokoi. Można to robić kolejno przechodząc do następnego miejsca, jednak takie zabiegi wymagają dużo siły oraz pracy, a przy tym traci się sporo cennego czasu. Dodatkowo nagromadzone w jednym pomieszczeniu przedmioty znacznie utrudniają poruszanie się i sprawiają, że nie tylko remont wprawia domowników w zdenerwowanie.

Kolejny ciekawy pomysł na zabezpieczenie domowych bibelotów i umeblowania to instalowanie specjalnych kurtyn. Ich zadaniem jest ochrona rzeczy przed pyłem, brudem, a także nanoszeniem kurzu z pomieszczeń remontowanych do pokojów, w których aktualnie żadna renowacja się nie odbywa. Kurtynami można wydzielić określoną część przestrzeni lub umieścić ją w drzwiach, oddzielających część remontowaną od mieszkalnej. Tego typu kotary są produkowane z materiałów, które nie przepuszczają nawet bardzo drobnych pyłów. Zazwyczaj są również wyposażane w ułatwiające użytkowanie suwaki. Jednak kurtyny wiążą się z koniecznością przenoszenia przedmiotów z pomieszczenia do pomieszczenia lub z kąta w kąt, przez co nie zyskujemy więcej miejsca na przechowywanie rzeczy. Wprost przeciwnie. Mimo, że zwiększają szanse na to, że całe mieszkanie nie będzie tonęło w remontowym kurzu, to rodzina będzie zmuszona do życia w dość znacznym bałaganie.

A może self storage?

Mieszkaniowe rewolucje niezmiennie wiążą się ze stresującymi sytuacjami. Pomijając utarczki z ekipą remontową, brak zamówionych materiałów oraz opóźnienia prac, musimy zadbać o komfort życia domowników w tym trudnym czasie, a także skuteczne zabezpieczenie domowego wyposażenia. Dobrą opcją jest poszukanie przechowalni mebli, w której przedmioty przetrwają remont w nienaruszonym stanie. Przechowalnie, znane pod nazwą self storage są obecnie dostępne niemal w każdym mieście. Są to ogromne magazyny z dużą liczbą schowków do wynajęcia. Różne rozmiary komórek pozwalają na wynajem powierzchni, która odpowiada naszym potrzebom. Jeśli pragniemy przechować niewielką ilość przedmiotów, możemy zdecydować się na mniejszy schowek, co przekłada się na niższą opłatę za wynajem. Dobrą usługę self storage oferuje np. Więcej Miejsca.

Niekwestionowane zalety przechowalni mebli

Niezależnie od tego, jak dobrze zabezpieczymy meble oraz sprzęty remontowy kurz i tak się do nich dostanie. Przenoszenie wyposażenia do innych pomieszczeń, czy nawet bardzo szczelne owijanie ich folią nie pomoże w stu procentach. Pył największe szkody wyrządza wszelkim urządzeniom elektrycznym i elektronicznym, niszcząc m.in. komputery i telewizory. Ponadto wnika w obicia kanap oraz foteli, osadza się na abażurach lampek, a także na niewielkich bibelotach. Usunięcie takich zanieczyszczeń bywa bardzo uciążliwe, a niekiedy nawet niemożliwe. Popularne rozwiązanie typ self storage w pełni zabezpiecza wyposażenie domu, chroniąc je przed brudem, pyłami, przypadkowym zniszczeniem, np. zalaniem farbą, porysowaniem politury itp.. Ponadto umeblowanie umieszczone w przechowalni nie zawadza w czasie prac remontowych, nie trzeba go stale przenosić oraz martwić się, że postawiona na środku pokoju szafa będzie utrudnieniem dla normalnego funkcjonowania.

Jeżeli przeniesienie domowego wyposażenia do przechowalni przeraża nas pod względem organizacyjnym, to możemy przeprowadzenie całego procesu zlecić obsłudze self storage. Obecnie wiele przechowalni oferuje nie tylko schowki na wynajem, ale również zajmuje się pakowaniem i transportowaniem przedmiotów. Dodatkowo można u nich kupić folie do pakowania, pudełka oraz worki. Dzięki kompleksowym usługom przechowalni mebli nie musimy przejmować się stanem naszego dobytku, zyskujemy więcej miejsca w domu i możemy w pełni skupić się na remoncie. Cena za wynajęcie schowka jest ustalana indywidualnie i jest uzależniona od jego wielkości, czasu, przez który jest zajmowany oraz usług dodatkowych.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
źródło: 777
przysłano: 11 marca 2019 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość


lub tradycyjnie
login lub email
hasło