Literatura

Spotkania z baśniami dla dorosłych, a także dla dzieci

Spotkanie dla dorosłych

17 października, godz. 19:00 - baśnie polskie,

Cafe Kredka, Al. Wyzwolenia 14

 

Tym razem poznamy inne oblicze baśni polskich, związanych z różnymi miejscami, zwyczajami i chłopskim życiem. Będą to opowieści o tych, co mieli szczęście, a także o takich, którym go zabrakło.

Zanurzymy się w urodzajne pola, przejdziemy niebezpieczne lasy, wyruszymy z Janosikiem do bram piekła i spotkamy diabła, a także duchy tych, którzy nie mogą rozstać się z tym światem...  Pośmiejemy się i wzruszymy.

 

Opowiada: Szymon Góralczyk

Ilustracja dźwiękowa: Katarzyna Płocińska

 

koszt biletu: 10 zł

Rezerwacje miejsc przyjmujemy pod adresem: zapisy@kredkafe.pl

*ilość miejsc ograniczona

https://www.facebook.com/events/802505289800500/?ref=22


 

Spotkanie dla dzieci

18 października, godz. 12:00 - baśnie z Afryki,

KO Surma, ul. Białobrzeska 17

 

W ramach sobotnich spotkań z baśniami zapraszamy Was na trzy spotkania, które odbędą się w KO SURMA. Spotkania te połączone będą z warsztatami plastycznymi. Za każdym razem zawędrujemy w inną część świata.

 

OPOWIEŚCI SZAMANA. Baśnie afrykańskie

Pięknych historii na kontynencie afrykańskim powstało bardzo wiele. Do dzisiaj pełnią one tam bardzo ważną rolę. Dlatego choć kilka z nich chcieliśmy Wam przedstawić. A jest o czym opowiadać. Baśnie te są niezwykle plastyczne i dynamiczne. Muzyka i bębny będą więc ich nieodłącznym elementem. Posłuchacie tu opowieści starego szamana o początkach świata, kiedy to słońce i księżyc świeciły jednocześnie cały dzień i noc. Poznacie też ducha, który oprócz tego, że był czarodziejem, to jeszcze... można było go zobaczyć! I to było w nim najgorsze.

 

Opowiada: Szymon Góralczyk

Ilustracja muzyczna: Katarzyna Płocińska

 

wstęp: 10 zł / osoba

więcej informacji oraz zapisy na: surma@oko.com.pl

https://www.facebook.com/events/1499976366920074/?ref=22



Spotkanie dla dorosłych

29 października, godz. 19:00 - baśnie arabskie dla dorosłych,

Kicia Kocia ul. Garibaldiego 5a

 

Wyruszamy Karawaną do miast pełnych magii, bogactwa barw, zapachów i smaków. Prastara magia obecna jest tu w życiu codziennym, bogactwa zgromadzone przez władców wydają się nieskończone, a życie ludzi ubogich nie należy do lekkich. Nic więc dziwnego, że powstało tu wiele pięknych historii dotyczących tych tematów, a także mówiących wiele prawdy o nas wszystkich.

Zakradnijcie się z nami do ogrodów Harun-ar-Raszida, poznajcie jedne z przygód Abu Nuwasa i Hodży Nasreddina, dołączcie do uczty gdzie jedno z miejsc przynosi śmierć....

 

Zapraszamy!

 

Opowiada: Szymon Góralczyk

Ilustracja muzyczna: Jakub Zimończyk (saz)

Katarzyna Płocińska (skrzypce, perkusjonalia)

www.karawanaopowiesci.pl

 

wstęp 10 zł

https://www.facebook.com/events/291927094339958/?ref=22

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 13 pazdziernika 2014 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca